کلر

فروش کلر

کلر

فروش کلر

  • ۰
  • ۰
کلرید آهن 3 یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاپ کم 24380 است.شکل ظاهری این ترکیب ، جامد زرد است. بسته بندی : کلرید آهن صنعتی در کیسه های 25 کیلوگرمی و کلرید آهن آزمایشگاهی در پک های 1 کیلوگرمی موجود می باشد.
کاربرد : در تصفیه آب و فاضلاب و پسابها به عنوان منعقد کننده ، در واکنش های شیمیایی بعنوان کاتالیزور ، ضمنا در رنگ سازی بعنوان پیگمنت مصرف می شود.
در صنایع پلیمر و پلاستیک سازی وتولید کابل برق و بیشترین مصرف آن به دلیل مقاومتی که در برابر حرارت و الکتریسیته دارد درساخت سطح میز آزمایشگاه‌ها و صفحه‌تقسیم برق
یک کانی دگرگون از رده سیلیکاتها که از سیلیکات منیزیم هیدراته( آبدار) تشکیل شده‌است و دارای ساختار صفحه ای و ورقه ای با فرمول شیمیایی Mg3Si4O10(OH)2 .طبق جدول سختی موس این کانی در پایین جدول قرار دارد و نرم‌ترین کانی است و می‌توان با ناخن روی آن خراش ایجاد کرد.
تالک بصورت طبیعی چرب است و علت آن وجود منیزیم است لذا تالک هایی که در طبیعت دارای رگه های از آهک و کربنات باشند( بین 0/5 تا 5%) خشک تر بوده و انعطاف کمتری بدلیل چربی کمتر دارند، لذا ارزش کمتری از نظر قیمت درصنایع دارند .
ادامه مطلب

  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • shima rezaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی