کلر

فروش کلر

کلر

فروش کلر

  • ۰
  • ۰

قیمت فروش اسید آسکوربیک Vitamin C

اسید آسکوربیک  Vitamin C  ویتامین ث، ویتامین سی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول ویتامین سی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان، فرانسه و لهستان وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در کارتن های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید ویتامین ث با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

اسید آسکوربیک Vitamin C

نام های دیگر: ویتامین ث، ویتامین سی
گرید:  USP, food grade
خلوص: 99%min
بسته بندی: کارتن های 25 کیلوگرمی
گواهی: ISO,GMP,HALAL ,KOSHER,FDA
اسید اسکوربیک در ترکیب آلی طبیعی با خواص آنتی اکسیدانی است.حل شونده در آب می‌باشند. اسید اسکوربیک یا ویتامین c سی یکی از موادی است که بدن باید از طریق مواد غذایی که می خورد جذب کند. این ماده به عنوان یک مکمل است که برای درمان و جلوگیری از اسکوربوت استفاده می شود. اسید آسکوربیک از نظر شیمیایی از مشتقات قندها است و بیوسنتز آن از گلوکز و گالاکتوز و یا مشتقات آنها انجام می‌شود.
در صنایع گوشت افزودن ویتامین سی باعث کاهش میزان مصرف نیتریت و حفظ رنگ و تسریع در روند رسیدن به رنگ مناسب مورد نظر در فرآورده گوشتی می شود و از تولید نیتروزآمین ها جلوگیری میکند.

فارسی
Tags: 
  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • shima rezaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی