کلر

فروش کلر

کلر

فروش کلر

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت فروش اسید آسکوربیک Vitamin C

اسید آسکوربیک  Vitamin C  ویتامین ث، ویتامین سی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول ویتامین سی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان، فرانسه و لهستان وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در کارتن های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید ویتامین ث با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

اسید آسکوربیک Vitamin C

نام های دیگر: ویتامین ث، ویتامین سی
گرید:  USP, food grade
خلوص: 99%min
بسته بندی: کارتن های 25 کیلوگرمی
گواهی: ISO,GMP,HALAL ,KOSHER,FDA
اسید اسکوربیک در ترکیب آلی طبیعی با خواص آنتی اکسیدانی است.حل شونده در آب می‌باشند. اسید اسکوربیک یا ویتامین c سی یکی از موادی است که بدن باید از طریق مواد غذایی که می خورد جذب کند. این ماده به عنوان یک مکمل است که برای درمان و جلوگیری از اسکوربوت استفاده می شود. اسید آسکوربیک از نظر شیمیایی از مشتقات قندها است و بیوسنتز آن از گلوکز و گالاکتوز و یا مشتقات آنها انجام می‌شود.
در صنایع گوشت افزودن ویتامین سی باعث کاهش میزان مصرف نیتریت و حفظ رنگ و تسریع در روند رسیدن به رنگ مناسب مورد نظر در فرآورده گوشتی می شود و از تولید نیتروزآمین ها جلوگیری میکند.

فارسی
Tags: 
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

کتراک ویکی پدیا

کتراک پالیز شده

کتراک پالیز شده

آیا میدانید کتراک پالیز شده چیست؟ آیا میدانید کدام یک از انواع کتراک پالیزشده در ایران موجود است؟

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلو گرمی آماده تحویل به مشتریان عزیز میباشد.

بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی کتراک با توجه به کیفیت مواد اولیه معروف به نیم ساعته و بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در بازار معروف به ۲ ساعته و ۱۲ ساعته هستند.

جهت سوراخ کاری برای استفاده از کتراک ، هیچ نوع از انواع دریل های شارژی مناسب این کار نیستند و حتما باید از دریل های ۱۵ کیلوگرمی برقی استفاده شود، ترجیحا از مته های ۳۲ میلی متری ژاپنی و آلمانی جهت افزایش کارایی محصول کتراک استفاده کنید.

کتراک فروش

فروش کتراک

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند

جهت خرید پودر کتراک درجه یک با کیفیت تضمینی و همچنین دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان برجسته سایت انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و بتن میتوانید با شماره تلف های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را اخذ فرمایید.

کتراک ویکی پدیا

کتراک

کتراک جایگزین مناسبی برای انواع مواد انفجاری نظیر باروت( نیترات، پودر زغال و گوگرد) و همچنین تی اِن تی ( تری نیترو تولوئن) میباشد، که بدون ایجاد صدا و انفجارهای غیر قابل کنترل و جبران ناپذیر باعث ایجاد تخریب کاملا کنترل پذیر در انواع سنگ و ساروج و گرانیت میشود.

جهت اجرای مراحل عملیاتی استفاده از کتراک باید به چند مولفه اساسی توجه داشته باشیم:

الف) محل مورد نظر برای تخریب با کتراک باید امکان سوراخ کاری با مته ۳۲mm را داشته باشد

ب) محل مورد نظر حدالامکان نباید قابلیت جذب رطوبت را داشته باشد.

ج) سنگ یا بتون مورد نظر برای تخریب با کتراک نباید دارای سوارخ های زیاد و متخلل باشد و ترجیحا باید سخت باشد

 

  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

قیمت فروش پروپیونات سدیم نگهدارنده

بهترین نگهدارنده نان و صنایع غذایی
فارسی
Tags: 

قیمت فروش نیتریت سدیم خوراکی

 نیتریت سدیم صنایع غذایی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول نیتریت سدیم را از کشور چین و آلمان با برند BASF وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید نیتزیت سدیم با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.
کاربرد در صنایع غذایی:

- پیشگیری از رشد کلوستریدیوم بوتولینیوم ( عامل بوتولیسم؛ مسمومیت غذایی حاد)
- بهبود و حفظ طعم و رنگ ماهی و گوشت (به اکسید نیتریک تبدیل و با میوگلوبولین ترکیب میشود)

تیریت سدیم  به عنوان مواد نگهدارنده، به طور معمول در گوشتهای فرآوری شده استفاده می شود. درکالباس ، هات داگ، پپرونی و…. بسیاری از گوشتهای فرآوری شده نیز مواد افزودنی دارند تا  رنگ خاص را حفظ کنند. این مواد شیمیایی  همچنین رشد باکتری های مضر خاص و یا قالب و یا سموم دیگر مانند بوتولیسم و کلستریدیوم و بوتولینوم را مهار می کند. همچنین این مواد با ترکیب شدن با میوگلولولین و هموگلولولین گوشت باعث ایجاد رنگ مطلوب صورتی در گوشت شده که به آن حالتی جذاب و تازه می بخشد به علاوه، این موارد شروع فساد را در گوشت به تاخیر انداخته و باعث حفظ عطر و طعم ادویه های آن می شوند.

فارسی
Tags: 
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

کتراک

فروش کتراک در قزوین

کتراک در قزوین

مشتریان گرامی در استان قزوین میتوانند از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به خرید کتراک مورد نیاز خود نموده و از مشاوره های رایگان کارشناسان مجرب مجموعه بهره گیری های لازم را در جهت افزایش کارکرد محصول کتراک اخذ نمایند.

جهت سوراخ کاری برای استفاده از کتراک ، هیچ نوع از انواع دریل های شارژی مناسب این کار نیستند و حتما باید از دریل های ۱۵ کیلوگرمی برقی استفاده شود، ترجیحا از مته های ۳۲ میلی متری ژاپنی و آلمانی جهت افزایش کارایی محصول کتراک استفاده کنید.

مشتریان عزیز پودر کتراک برای دریافت لیست قیمت محصولات کتراک میتوانند با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نموده و بر حسب میزان مورد نیاز خود اقدام به خرید نمایند.

کتراک ترکیبی از دو واژه cut  و rock به معنای برش و سنگ است که در زبان فارسی به مفهوم ماده تخریب کننده سنگ، ساروج و بتن معروف شده است.

به منظور اجرای پروژه تخریب با کتراک، بهتر است طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر ۳۲ میلی متر بوسیله دریل های برقی ۱۱ کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل ۶۰ درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

۲) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت ۲ به ۱ از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

۳) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا ۳ سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

۴) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود

فروش کتراک ارومیه

کتراک ارومیه

مشتریان عزیز در شهر ارومیه جهت دریافت سفارشات خود میتوانند از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام نموده و سفارشات پودر کتراک خود را ثبت نمایند، و علاوه بر خرید محصول با کیفیت تضمینی با مشاوران مجموعه ارتباط گرفته و از مشاوره رایگان جهت اجرا بهره گیرند.

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و عملکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد، توجه فرمایید که کتراک بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی معروف بهکتراک نیم ساعته یا درجه۱ و کتراک در بسته های ۲۵ کیلوگرمی معروف به ۲ ساعته یا ۱۲ ساعته میباشد.

کتراک سنگ پودری کرمی مایل به طوسی است که قابلیت انبساط و ایجاد ترک در سخت ترین انواع سنگ و ساروج میباشد. و با تولید نیرویی در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع توان تخریبی بسیار بالایی ایجاد میکند.

 

فروش کتراک در کرمانشاه

کتراک

مشتریان عزیز در شهر کرمانشاه جهت ثبت سفارشات خود در مورد خرید پودر کتراک میتوانند از درگاه وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام نموده و علاوه بر خرید محصول با کیفیت تضمینی و مرغوب، از مشاوره رایگان متخصصان مجموعه در جهت بهره گیری هرچه بهتر از محصول کتراک استفاده نمایند.

کتراک جایگزین بسیار مناسبی برای انواع مواد انفجاری نظیر باروت( نیترات، پودر زغال و گوگرد) و همچنین تی اِن تی ( تری نیترو تولوئن) میباشد، که بدون ایجاد صدا و انفجارهای غیر قابل کنترل و جبران ناپذیر باعث ایجاد تخریب کاملا کنترل پذیر در انواع سنگ و ساروج و گرانیت میشود.

توجه داشته باشید که خرید کتراک و تخریب کننده بتون باید از مراکز معتبر و با سابقه کافی انجام بگیرد تا کیفیت مورد رضایت مشتریان عزیز را فراهم کند.

فروش کتراک در همدان

فروش کتراک

معدن کاران، تخریب کاران و مصرف کنندگان پودر مخرب سنگ و بتن( کتراک ) میتوانند از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به ثبت سفارشات خود کرده و علاوه بر خرید محصول پودر کتراک با کیفیت اصلی و قیمت کارخانه، از مشاوره های رایگان متخصصان و مشاوران مجموعه استفاده نمایند.

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و عملکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد، توجه فرمایید که کتراک بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی معروف بهکتراک نیم ساعته یا درجه۱ و کتراک در بسته های ۲۵ کیلوگرمی معروف به ۲ ساعته یا ۱۲ ساعته میباشد.

کتراک سنگ پودری کرمی مایل به طوسی رنگ که قابلیت انبساط و ایجاد ترک در سخت ترین انواع سنگ و ساروج میباشد. و با تولید نیرویی در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع توان تخریبی بسیار بالایی ایجاد میکند.


  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

قیمت اریتریتول

کلرید باریم

قیمت کلرید باریم

کلرید باریم Barium chloride

نامهای دیگر:  Muryate of Barytes, Barium dichloride, Barium muriate
فرمول شیمیایی: BaCl۲
شکل ظاهری: جامد سفید رنگ
گرید: مونوهیدرات, آنهیدرات
کلرید باریم با فرمول شیمیایی BaCl۲ یک ترکیب شیمیایی است. که جرم مولی آن ۲۰۸٫۲۳ g/mol می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامد سفید رنگ است. این یکی از رایج ترین نمک محلول در آب باریم است به علت داشتن باریم، هنگام سوختن رنگ شعله را سبز می کند. کلرید باریم بسیار سمی و خطرناک بوده و در باعث ایجاد مسمومیت می گردد. در اثر استنشاق بو یا خوردن میتواند باعثسرازیر شدن آب دهان و سوزش مری، درد معده، گرفتگی عضلات، تهوع، استفراغ، اسهال، فشار خون بالا، گرفتگی عضلات، قدرت عضلانی ضعیف، اشکال در تنفس، سرگیجه، وزوز گوش می شود.

به عنوان یکی از نمک های محلول ارزان باریم،  کلرید باریم کاربرد گسترده ای در آزمایشگاهها دارد. این ماده معمولا به عنوان یک آزمون برای یون سولفات استفاده می شود. در صنعت، کلرید باریم در فرآیند تولید پایدارکننده ی پلیمر PVC ، روغن های روان کننده، تولید باریم کرومات، باریم تیتانات و باریم فلورید مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین جهت کلرید باریوم در تولید سرامیک، عناصر الکترونیکی دقیق، در تولید شیشه های ویژه، تولید حدواسطهای مورد استفاده در داروسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فارسی

پرکلرین

فروشنده پرکلرین هندی

هیپوکلریت کلسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی Ca (CLO) 2 است. هیپوکلریت کلسیم یک مخلوط با آهک و کلرید کلسیم، آن را به عنوان پودر کلر و یا پودر سفید کننده برای تصفیه آب و به عنوان یک عامل سفید کننده به بازار عرضه شده است.درجه خلوص این ماده به صورت 60-70 درصد است. این محصول به صورت جامد سفید است، اگر چه نمونه های تجاری زرد رنگ به نظر می رسد و دارای خاصیت گندزدایی که بوی زننده وتندی دارد ومجاری تنفس را آزار میدهد.  معمولا تصفیه خانه های کوچک به ویژه در روستاها از این ماده برای تصفیه شبکه آب روستایی استفاده می کنند. این محصول نقشی مهم و استراتژیک در حفظ و ارتقای بهداشت به ویژه در جوامع کوچک ایفا می‌کند.
این محصول معمولا برای استفاده در پاکسازی استخرهای شنای عمومی و ضد عفونی آب آشامیدنی استفاده می شود. میزان هیپوکلریت کلسیم برای ضدعفونی هرمترمکعب آب ۳ تا ۵ گرم ومیزان مطلوب کلرآزاد باقیمانده درحد ۲/۰ تا ۸/۰ میلی گرم در لیتر است. به طور کلی ماده تجاری با خلوص 68٪  به فروش می رسد. این ماده همچنین برای ضد عفونی سطوح و تجهیزات در آشپزخانه استفاده می شود. دیگر از کاربردهای رایج شامل پاک کننده حمام، اسپری ضد عفونی کننده خانگی، علف کش ها، و مواد شوینده لباس های شسته شده است.
  بازرگانی تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های خریداران از طریق وب‌سایت خود ،پرکلرین مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

فارسی

اریتریتول

واردکننده شیرین کننده اریتریتول

اریتریتول Erythritol

تولید اریتریتول است با هیدرولیز آنزیمی نشاسته از ذرت برای تولید گلوکز آغاز شده  و سپس با قارچ یا کپک دیگری برای تولید اریتریتول تخمیر شده است. روش های دیگر مانند سنتز الکتروشیمیایی در حال توسعه هستند.
میزان کم کالری موجود در اریتریتول باعث شده که از آن در محصولات رژیمی به فور استفاده کنند. با توجه به ساختار شیمیایی منحصر به فرد اریتریتول، بدن ما آن را تجزیه نمی کند زیرا انسان ها آنزیم برای شکستن اریتریتول ندارد. بنابراین اریتریتول به راحتی جذب خون شده و به راحتی توسط مجاری ادراری دفع گردد. برای افرادی که اضافه وزن دارند، مبتلا به دیابت یا دیگر مسائل مربوط به سندرم متابولیک، اریتریتول به نظر می رسد یک جایگزین عالی برای قند باشد. یکی از عوارض جانبی  مصرف شکر بهداشت دهان و دندان ضعیف ... حفره ها و پوسیدگی دندان است.  باکتری های مضر در دهان می تواند از قند برای انرژی استفاده کنند. مطالعات نشاد داده استفاده از اریتریتول باعث کاهش باکتریهای موجود در دهان شده و آسیب دیدگی دندان ها را سبب نمیگردد.

فارسی

کربوکسی متیل سلولز (CMC)

  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

کتراک تهران

قیمت کتراک ۳۰ دقیقه ای

کتراک ۳۰ دقیقه ای

کنراک ۳۰ دقیقه ای فقط در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی قابل تهیه میباشد، توجه داشته باشید که کیسه های ۲۵ کیلوگرمی یا کتراک ۲ ساعته هستند یا ۱۲ ساعته.

کتراک ۳۰ دقیقه ای همان کتراک درجه ۱ و با کیفیت ترین بار موجود در بازار میباشد اما کتراک ۲ ساعته و ۱۲ ساعته به ترتیب کتراک درجه ۲ و ۳ میباشند که در بازار به این نام ها معروف شده اند.

آیا از قیمت های پودر کتراک در بازار ایران مطلع هستید؟ آیا از نمایندگی های مجاز فروش کتراک در بازار اطلاعی دارید؟ آیا میدانید کدام بازار فروش کتراک در ایران محصول با کیفیت اصلی و تضمینی را به فروش میرساند؟

همکاران و مشتریان عزیز برای خرید کتراک مورد نیاز خود با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار میتوانند از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به ثبت سفارشان خود نموده و علاوه بر خرید محصول اصلی از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه در جهت بهره گیری هرچه بهتر از محصول کتراک استفاده نمایند.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند.

کتراک در زمینه از بین بردن ساروج یا انواع سنگ های گرانیتی و مقاوم قابل استفاده است، ساروج یک نوع ملات قدیمی است که از بتن های امروزی سختی کمتری دارد و به راحتی با استفاده از کتراک قابل تخریب است.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) . ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه فرمایید.

قیمت کتراک در تهران

کتراک تهران

آیا میدانید قیمت کتراک در کلان شهر تهران در چه بازه ای قرار دارد؟ آیا میدانید برای خرید کتراک در شهر تهران باید از چه طریقی اقدام کنید؟جهت خرید پودر کتراک در تهران شما مشتریان، همکاران و معدنکاران عزیز میتوانید از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به سفارش محصول کتراک نموده و علاوه بر دریافت محصول اصلی از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه در جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های تخریب خود بهره مند گردید.

تراک نوعی ماده شیمیایی با خاصیت انبساط پذیری بالا و بدون ایجاد انفجار و تولید صدا میباشد که قابلیت استفاده برای تخریب انواع سنگ، ساروج، بتون مسلح و بتون آرمه را دارا میباشد.

این محصول(پودر کتراک) پس از مخلوط شدن با آب با ایجاد نیرویی بسیار زیاد در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع به راحتی نیروی لازم جهت ایجاد تَرَک های عمیق در سخت ترین انواع سنگ را دارا میباشد.

کتراک بسته به  نوع سنگ یا سختی محل مورد استفاده باید به نسبت ۲ از پودر کتراک و ۱ از آب معمولی ، مخلوط شده و سپس دوغاب حاصل را در سوراخ های ایجاد شده در سطوح مورد نظر ریخته و منتظر شروع انبساط و ایجاد ترک در سنگ ماند.

پودر کتراک در سالهای گذشته منحصرا از کشورهای خارجی نظیر ژاپن و آلمان وارد کشور میشد اما هم اکنون این محصول پر مصرف در داخل کشور با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و بسته بندی میشود.

میران مورد نیاز کتراک به ازای هر یک متر مکعب :

در صورتی اطراف سنگ یا ساروج مد نظر باز باشد به ازای هر متر مکعب، ۶ الی ۱۴ کیلوگرم پودر کتراک مورد نیاز است.

حال اگر اطراف کار بسته باشد یا در زیر خاک مدفون باشد به ازای هر متر مکعب از سنگ بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم پودر کتراک مورد نیاز است.

اما برای بتن مسلح  به ازای  هر متر مکعب بسته به شرایط آلماتور و فضای کار بین ۲۰ تا ۴۸ کیلوگرم پودرکتراک مورد نیاز است.

  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

بنزوات سدیم

واردکننده بنزوات سدیم خوراکی

درباره سدیم بنزوات:
نامهای دیگر:بنزوات سدیم، Sodium benzoate
شکل: پودری و کریستال
فرمول شیمیایی: NaC7H5O2
رنگ: سفید
بنزوات سدیم چیست؟
بنزوات سدیم نمک مشتق شده از اسید بنزوئیک است و به عنوان یک ماده نگهدارنده در مواد غذایی و لوازم آرایشی استفاده می شود و به همین شکل محلول در آب است. بنزوات سدیم از خنثی سازی اسید بنزوئیک توسط هیدروکسید سدیم تولید شده است. سدیم بنزوات در علوم صنایع غذایی با نام اختصاری E211 می باشد.
مکانیسم نگهدارندگی غذا
این مکانیسم با جذب اسید بنزوئیک توسط سلول آغاز میشود. اگر PH داخل سلولی  به 5 یا پایین تر افت کند، فرآیند تخمیر گلوکز فسفوفروکتوکیناس به شدت کاهش می یابد،  و مانع از رشد و بقا از میکروارگانیسم ها که باعث فساد مواد غذایی هستند میشود.

فارسی
Tags: 

قیمت فروش کافئین Caffeine

فارسی

پکتین PECTIN

  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

تخریب سنگ با اسید

اسید پانچر

به منظور تخریب سنگ با اسیدها باید توجه داشت که اسید های حلال سنگ علاوه بر تولید گازهای خطرناک، قیمت بالا وخورندگی بسیار زیاد، عملا توانایی ایجاد تخریب های عمقی را ندارند. در صورتی قصد تخریب سنگهای بزرگ به صورت کنترل شده را دارید، میتوانید از پودر کتراک استفاده نمایید که با توجه به شرایط کشور ما، یکی از بهترین راه حل ها برای این منظور میباشد، که در زیر به نحوه ی اجرای این روش میپردازیم…

 

آ) کتراک را به نسبت ۲ کیلو با ۱ لیتر آب مخلوط کرده و کامل هم زده شود تا مخلوطی یکدست شود.

ب) مخلوط سازی باید در ظروف پلاستیکی تمیز(هر گونه چربی باعث ایجاد اختلال شدید در عملکرد کتراک میگردد) صورت گیرد.

پ) آب مورد استفاده بایستی آب معمولی  باشد و املاحی نظیر کلسیم و منیزیم نداشته باشد.

ت) درجه حرارت آب برای اختلاط حدود ۱۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد.

ث) بلافاصله بعد از تهیه دوغاب تا ارتفاع ۸۵% چال با آن پر شود.

ج)  چال‌ها با گوه چوبی بسته و کوبیده شود.

چ) دلیل استفاده از گوه‌های چوبی برای جلوگیری از پاشیده شدن کتراک به بیرون از سوراخ‌ها می‌باشد و تأثیری در قدرت و عملکرد کتراک ندارد.

خ) فعل‌و انفعالات شیمیایی کتراک از همان لحظات اولیه مخلوط کردن و ریختن درون چال‌ها شروع شده و گوه‌های چوبی به بیرون رانده می‌شود و معمولاً نیازی به کوبیدن مجدد گوه‌ها با پتک نمی‌باشد.

د) از نظر  نوع کتراک زمان تأثیر آن متفاوت است ولی معمولاً لازم است که حدود یک تا دو ساعت برای نهایی شدن تأثیر آن زمان در نظر گرفت که این زمان به سختی سنگ و عضو بتنی دارد.

بهترین اسید حلال سنگ چیست؟

اسید حلال سنگ

از میان روش های تخریبی یکی از ساده ترین روش ها، استفاده از اسید پانچر میباشد. بدین صورت که نیازی به سوراخ کاری های طاقت فرسا و پیش آماده سازی بستر ندارد ولی نقاط ضعفی هم دارد که مهم ترین آنها، عدم قدرت تخریب های عمقی و قیمت بالای محصول میباشد.

بهترین روش جایگزین اسید های پانچر، استفاده از پودر کتراک است که علاوه بر سهولت حمل و نقل کیسه ها، قابلیت اختلاط با آب و عدم ایجاد آلودگی صوتی، میتواند با ایجاد نیروی عظیمی در حد ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع، انواع سنگ های گرانیتی، تراورتن، ساروج و … را تخریب نموده و رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم نمود.

به منظور اجرای مراحل و پیاده سازی پروژه تخریب با کتراک با توجه به مراحل زیر عمل نمایید:

۱) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر ۳۲ میلی متر بوسیله دریل های برقی ۱۱ کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل ۶۰ درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

۲) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت ۲ به ۱ از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

۳) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا ۳ سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

۴) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود.


  • shima rezaee