کلر

فروش کلر

کلر

فروش کلر

  • ۰
  • ۰

کتراک تهران

قیمت کتراک ۳۰ دقیقه ای

کتراک ۳۰ دقیقه ای

کنراک ۳۰ دقیقه ای فقط در بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی قابل تهیه میباشد، توجه داشته باشید که کیسه های ۲۵ کیلوگرمی یا کتراک ۲ ساعته هستند یا ۱۲ ساعته.

کتراک ۳۰ دقیقه ای همان کتراک درجه ۱ و با کیفیت ترین بار موجود در بازار میباشد اما کتراک ۲ ساعته و ۱۲ ساعته به ترتیب کتراک درجه ۲ و ۳ میباشند که در بازار به این نام ها معروف شده اند.

آیا از قیمت های پودر کتراک در بازار ایران مطلع هستید؟ آیا از نمایندگی های مجاز فروش کتراک در بازار اطلاعی دارید؟ آیا میدانید کدام بازار فروش کتراک در ایران محصول با کیفیت اصلی و تضمینی را به فروش میرساند؟

همکاران و مشتریان عزیز برای خرید کتراک مورد نیاز خود با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار میتوانند از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به ثبت سفارشان خود نموده و علاوه بر خرید محصول اصلی از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه در جهت بهره گیری هرچه بهتر از محصول کتراک استفاده نمایند.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند.

کتراک در زمینه از بین بردن ساروج یا انواع سنگ های گرانیتی و مقاوم قابل استفاده است، ساروج یک نوع ملات قدیمی است که از بتن های امروزی سختی کمتری دارد و به راحتی با استفاده از کتراک قابل تخریب است.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) . ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه فرمایید.

قیمت کتراک در تهران

کتراک تهران

آیا میدانید قیمت کتراک در کلان شهر تهران در چه بازه ای قرار دارد؟ آیا میدانید برای خرید کتراک در شهر تهران باید از چه طریقی اقدام کنید؟جهت خرید پودر کتراک در تهران شما مشتریان، همکاران و معدنکاران عزیز میتوانید از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به سفارش محصول کتراک نموده و علاوه بر دریافت محصول اصلی از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه در جهت اجرای هرچه بهتر پروژه های تخریب خود بهره مند گردید.

تراک نوعی ماده شیمیایی با خاصیت انبساط پذیری بالا و بدون ایجاد انفجار و تولید صدا میباشد که قابلیت استفاده برای تخریب انواع سنگ، ساروج، بتون مسلح و بتون آرمه را دارا میباشد.

این محصول(پودر کتراک) پس از مخلوط شدن با آب با ایجاد نیرویی بسیار زیاد در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع به راحتی نیروی لازم جهت ایجاد تَرَک های عمیق در سخت ترین انواع سنگ را دارا میباشد.

کتراک بسته به  نوع سنگ یا سختی محل مورد استفاده باید به نسبت ۲ از پودر کتراک و ۱ از آب معمولی ، مخلوط شده و سپس دوغاب حاصل را در سوراخ های ایجاد شده در سطوح مورد نظر ریخته و منتظر شروع انبساط و ایجاد ترک در سنگ ماند.

پودر کتراک در سالهای گذشته منحصرا از کشورهای خارجی نظیر ژاپن و آلمان وارد کشور میشد اما هم اکنون این محصول پر مصرف در داخل کشور با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و بسته بندی میشود.

میران مورد نیاز کتراک به ازای هر یک متر مکعب :

در صورتی اطراف سنگ یا ساروج مد نظر باز باشد به ازای هر متر مکعب، ۶ الی ۱۴ کیلوگرم پودر کتراک مورد نیاز است.

حال اگر اطراف کار بسته باشد یا در زیر خاک مدفون باشد به ازای هر متر مکعب از سنگ بین ۱۵ تا ۴۵ کیلوگرم پودر کتراک مورد نیاز است.

اما برای بتن مسلح  به ازای  هر متر مکعب بسته به شرایط آلماتور و فضای کار بین ۲۰ تا ۴۸ کیلوگرم پودرکتراک مورد نیاز است.

  • ۹۷/۰۳/۲۷
  • shima rezaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی